Det blev en varm dusch..

..istället för en svettig prommis. Jag var helt enkelt för mör i kropp och själ för att orka knata iväg. Jag har ju inte alls jobbat många timmar idag, men ändå är jag helt slut! Måste helt enkelt bero på att jag inte är van vid att jobba. Och eftersom detta var typ femte dagen på raken, eller nåt, så antar jag att det är därför jag är tröttis. Huvudet blir fullt av ny information och tankeverksamheten blir överhettad. Nja, inte riktigt men nästan. Imorgon är ännu en jobbdag, men sen är jag ledig två dagar.

Efter min långa och varm dusch som innehöll peeling och skrubb smorde jag in mig i en återfuktande lotion och mådde bra. Trött, men bra. Och nu har klockan passerat 20, vilket innebär att jag kan gå och lägga mig utan att vakna mitt i natten... för hoppningsvis.

Hoppas att ni har haft en bättre söndag än mig! Night ya'll!


Önskar att jag fick krypa ner i sängen med min snygging nu.. och inte själv.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0