"det är verkligen bättre"

Idag vaknade jag mirakulöst nog utan några halsproblem! Hann dock bara gå på toaletten så började jag hosta lite igen. Men men, det är verkligen bättre. Det tackar jag för!

Det blir inte sjukan idag. Att sitta i ett väntrum med andra sjuklingar känns inte särskilt lockande. Speciellt inte när jag känner mig betydligt friskare. Det känns inte heller lockande att gapa för en sjuksyrra som kan konstatera att det är en helt vanlig förkylning (eller what so ever) och skicka hem en faktura på typ 200 pix. Nej tack.

Idag har jag planerat att dammsuga, damma och torka golven. Helst av allt skulle jag vilja dra på mig träningskläderna och springa ner på sats.. Men jag är portad där (jäkla anna!) tills min hals är 100% frisk.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0