"bakis-brudarna"

Och regnet det fortsätter att ösa ner.. Ö-S-A indeed! Men ibland behövs det också. I guess. När jag gick till gallerian tidigare tog jag fram mitt lilla paraply som jag köpte för cirkus 15 pix på någon mataffär long time ago. Men shit vilket skämt alltså! Så fort det kom en vindpust vände sig paraflaxet ut och in. Något irriterande.


Igår somnade jag ifrån filmen Love Happens med Jennifer Aniston. Så jag kikade klart den nyss. Och som jag grinade gott folk! Den var bra, inte jätte bra, men bra. Och jag rekomenderar den till alla kärleks-films-fantaster där ute!

Om en stund kommer bakis-brudarna Pyret, Mimmi och Mysan hit för att kika film, snacka skit och äta hemmagjord pizza. Kommer bli riktigt nice!

Uppdaterar er senare, cyberpeople.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Marika!

låter som en bra kväll. ha det fint!

2010-05-23 @ 18:14:37
URL: http://missmourujarvi.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0