All in!

Det var inte på siba datorn väntade, utan på expert såklart! Så, nu har jag korrigerat det felet.

Just nu sitter vi som två nördar i soffan - jag med min dator, och micke med sin. Alldeles strax ska vi slänga in tre maskiner tvätt, och sen åka till födelsedagsbarnet Tobbe! Det blir grillat på deras terass, och sen har dom lovat efterrätt. Dom.. han.. whatever! Personligen är jag fortfarande väldigt mätt sen frullen på Deli, så det blir nog bara några tuggor på den grillade kyckligen för min del. Micke går såklart all in.

Nu meddelar Micke mig att installationsprogrammet är klart och vi kan därmed lämna lägenheten. Tjoflöjt!


Tobbe och Carro i bästa gå-ut-kläderna!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Hahaha! Det är så där man ser ut på krigen i Borlänge! Älskar 90-tals kläder! :)

2010-05-07 @ 13:08:49
URL: http://mondoblog.se/Carolina

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0