Wild wallet.

Lunch på brända bocken - stekt fläskytterfilé, potatis och chilibea. Fika på waynes - latte och chokladboll. Smaklökarna har slagit volter på förmiddagen! Och bättre kommer det bli med hemmagjord pizza och vin ikväll, följt av 86% choklad. Vädret idag har vart bättre än bäst! Humöret har också varit på topp! En utmärkt fredag so far. Karln min hittade snyggaste tischan på länge, jag hittade ett nytt vin att prova till maten ikväll. Nu ska mannen i mitt liv kila ner och lyfta skrot, och jag ska inte träna alls. Ångest? Lite kanske. Men det skiter man väl i! Så länge jag får tillbringa mina dagar tillsammans med min hunk är jag nöjd.



-Can you believe anyone that beautiful can be that nice?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0