Coffe, crosstrainer and cobbler.

Snart börjar Rachael Ray, mitt favorit-morgon-tv-program. Det var längesen crosstrainern fick sig en omgång här hemma, så jag tänkte förena nytta med nöje och träna framför tvn. Efter det så blir det stan och skomakarn! Måstre fixa till en jacka som jag nyss köpt. Ett mycket smart förslag av Stina av göra på det sättet.. Min och Majas idé om ett skärp var ju inte heller fy skam! Dock mer krångligt.. Well, nu får det vara nock! Ska suga i mig kaffet innan det är dags för svett. Talk to ya'll later. Kanske ska dra en repa till Söderhamn förresten? Lite bilfix med Håkan uppskattas ju alltid. Hm, det tåls att tänkas på och återkommas med!
Ps, jag bara ääälskar min dubbelhaka på bilden! Nöjd-olle! Haha.. Ds.

 

-In some culture heavy women with moustache are concider beautiful.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0