Tv tuesday.

Fick åka ett varv runt kvarteret och inse att det inte var någon idé att dra ett till för att se om jag hittade en närliggande p-plats. Ställde bilen neranför Engberg och hoppas att han håller ett öga på snyggingen. Alla ni som vet att Engberg bor latmasks nära mig behöver inte kommentera något i stil med "Men det var väl fan inte långt bort!" eller "Ooooj så långt du fick gå!", okej? Faktum är att alla p-platser känns långt bort idag. Men nog om mitt ömkande nu! Imorgon ska jag vara barnvakt åt Amra. Hon är dotter till min svägerska och cirkus 6 månader gammal. Jag blir den förste som passar henne hemma själv. Kommer bli en intressant dag. Bäst att jag börjar träna på att byta blöja och mata, för snart är det väl dags för oss också! Eller ja, det beror väl på hur snabbt snart är. För mig är snart något år. Iallafall när det pratas om bebisar! Men nog om babys nu! För annars vill inte Micke titta på film med mig när han kommer hem. Ikväll är det dating in the dark, desperate housewives och cougar town! Bra tv-tisdag!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Erica

Ledsen att behöva göra dig besviken, men det är inge despan idag! buuhu

2010-03-30 @ 18:39:59
URL: http://ericaaagustafsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0