Sushi and shoes.

Jävlar vilken enerig jag hade idag på steppen! När passet var slut kände jag ett sug efter mer mer mer! Känns skönt att ha pumpat ur kroppen och svettats rejält! Nu har jag precis kommit hem efter en minirunda på stan med syrran och nellie. Jag mötte dom på stationen och sen knallade vi upp på söder och käkde sushibuffé. Nellie tyckte också att det var gott, typ.



Och naturligtvis blev det en sväng på stan också. Mammabyxor till syrran och jag köpte faktiskt ett par pumps. Känner mig riktigt syndig nu efteråt som har slösat en mindre förmögenhet idag. Eller nä, kan väl inte ens påstå att det var så mycket. Och just det ja! Fick ett navelsmycke i brevlådan imorse, snyggt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0