Sick and sad.

Då har jag fått en gammal vän på besök - Mr Fever. Det är verkligen inte läge för att bli sjuk nu! Och om så är fallet, att jag insjuknar, så håller jag tummar och tår för vinterkräksjukan. Går man ju ner i vikt på kuppen. Höhö. Oj, nu är det säkert många som blir upprörda och grejer - men jag kunde inte bry mig mindre. För övrigt, det vill säga förutom att jag är yrslig, har huvudvärk, feber och är lätt illamående, mår jag psyktiskt skit också. Orkar inte med personer som tror att dom är pyskologer och försöker analysera mig. Get out of my face! Get the fuck out of my face! Nu blev jag så upprörd att jag var nära på att kasta telefonen rätt ner i det hårda golvet. Det hade varit en enorm tillfredställelse att se den flyga i tusen bitar och föralltid vara förstörd... Det hade varit en tillfredställelse - om jag hade råd att köpa en ny efteråt. Därför slog jag helt enkelt av den istället. En budget variant. Undra vad jag ska hitta på för att bli på bättre humör, och för att bli friskare. Tjack någon? Inte? Då får jag väl helt enkelt gå och se vad sveriges lagliga apotek har att erbjuda. Samt inhandla proviant till kylskåpet. Och kaffe, livets dryck.

-Are you out of your mind!? What the hell do you think you're doing?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Johanna

kom till mig och mys någon dag! :) miss you!

2010-03-03 @ 19:06:25
URL: http://joohannaolsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0