Sex and the city.

Varför kan jag inte somna för? Otroligt irriterande! När jag ändå är i farten och slösurfar tänkte jag passa på att påminna er. Yes, ni hörde rätt, en reminder! Eller vi kanske ska köra en liten frågsport? Gissningslek? Äh, jag är för trött för det här.. för pigg för att somna, men för trött för att orkar skriva något påhittigt och fantasifullt. [...] Den som svarar rätt vinner en tv! Vart ifrån kommer citaten jag alltid avslutar mina inlägg med? Good luck to ya'll, suckers! ZzzZzz..


    



Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

haha kan det va sex and the city?

Ge mig TVn nu ;)

2010-03-04 @ 11:20:16
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0