Sew and shopping.

Sådär. Nu har jag återhämtat mig från nattens och morgonens dramatik. Jag kan nu se klart och skilja på dröm och verklighet. Vid min sida har jag ½ portion havregrynsgröt i vanlig ordning och en kopp kaffe. Magen är jätteduktigt och säger nästan aldrig ifrån nu mera. Hurra! Dagens träning blir core. Efter det så är det panikstress till mötet på ams, och därefter blir det köpis med Stina. Jag har en känsla av att hon har fått lite (läs mycket) bättre lön än mig och är därmed rejält shoppingsugen (som att inte jag är det då!? äh, skiter man väl i!), så vi får se vad vi kommer hem med. Svart sytråd är mitt shoppingmål iallafullafall. Jag måste nämnligen sy upp en kjol som jag ska partaja i på fredag. Snyggt snyggt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: j ♥

Hejsan!



Är du sugen på att shoppa loss, riktigt B-I-L-L-I-G-T?! Då har du kommit rätt.



JUST NU HAR JAG 50% RABATT PÅ NÄSTAN HELA SORTIMENTET!



Och säljer Bland annat:



*LÖSHÅR

*KLÄDER

*ALTERNATIVA KLÄDER

*SMYCKEN

*PLATTÅNG

*PIERCING SMYCKEN

*MIDJESKÄRP

*OANVÄNDA LÄCKRA PUMPS

*MASSOR MED SKOR

*TANDBLEKNING

*HELLO KITTY PRYLAR

*VÄSKOR

*LARS WINNERBÄCK SKIVOR

*MÄRKESPRYLAR



M.M



(Vill du ej ha reklam ber jag om ursäkt över detta och ber dig bara ta bort det.)

Men kika gärna in, du kommer INTE bli besviken.



ANNARS KAN DU JU ALLTID VARA MED OCH TÄVLA OM ETT PRESENTKORT VÄRT 250KR HOS MIG =)



♥ KramKram ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

2010-03-25 @ 17:05:33
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0