Saturday and students.

Men fy satan vad jag är trött! Och inte kan jag sova heller. Lördagens jobb var verkligen inte uppskattat... från studenternas sida. Många partyglada själar som inte blev så nöjd när jag informerade om (åter igen) att dom inte fick dricka i korridoren, och därmed tog deras knappt druckna drink/öl/vinglas/shot och slängde den i sopkorgen. Men men, i funcrew gotta do what a funcrew gotta do. Träffade btw Peter Siepen och Jugge.. Lunchade med alla från Nyfiken Gul. Om det var någon som vill veta det? Jag och Maja konstaterade att det var en egoboost att jobba. Haha. "Vill du gifta dig med mig?" "Du är en fin blattetjej" "Snygg röv" "Alla andra brudar hade inte behövt göra sig iordning, för du är snyggast på båten" "Vart har du varit i hela mitt liv?". Ja.. man fick både den ena och den andra kommentaren. Jag svarade med att hälla ut deras alkohol.
Nej, nu måste jag dricka kaffe! Annars somnar jag över tangenterna!

  

-How the hell did we get in this mess?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0