New names?

På rak arm vet jag inte exakt hur länge jag och karln har varit ett par.. Men vi höftar och säger fem-sex månader. Och när jag idag, cirkus nio månader efter att jag skrivit in honom i min telefonlista, ska ringa honom har han fortfarande samma namn. Och ni som nu tänker "Ja, det är väl klart att han har!" ni är idioter, för jag syftar självklart på namnet jag gav honom i min telefon i mobilen - Staket Micke. Och jag vet att jag fortfarande står under namnet Elin Ikea (vilket är rätt lustigt eftersom jag inte ens jobbar kvar där, tyvärr). Jag tycker att det är roligt att vi inte har ändrat varande till "älsklingen" eller "hjärtat" eller "snuttisen" eller något annat i den stilen. En del av er kommer säkert läsa och tycka att vi inte är tillräckligt kära eller nåt annat skit. Men ack så fel ni har! Jag och min snygging har det så jävulskt trevligt ihop, vilket ni kan se på bilden nedan.. Staket-grabben fick låna mitt löshår klockan tre på natten, alltså efter att vi hade kommit hem från kvartetspuben. Ninjakul hade vi här hemma när vi fulade oss! Gud, nu sitter jag och gapflabbar i min ensamhet.. Och dessutom vi är kärare än kärast!
HAHAH, jag kommer få stryk när han ser den här bilden. Lätt värt!



-Lets not pretend we are someting we're not.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ammi

Min förra kille hette Drakulla i min telefon under hela året vi var tillsammans också.



Det döpte jag honom till för att killen jag var tillsammans med när jag lärde känna honom inte skulle se att jag messade med Rikard, Han trodde Drakulla var min tjejkompis (Notera att jag gjorde slut typ på en gång, jag var inget svin) haha

2010-03-11 @ 12:31:40
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0