Midnight marathon.

Somnade som en klubbad säl igår. Jobbade på studentkryssningen i helgen, igen. Kände mig inte lika sliten som förra gången, men var ändå sjukt trött när jag kom hem. Typ såhär sopslut var jag när vi klev upp 05:00 för att käka frukostbuffé och för att sedan patrulera silja galaxys gångar..


Sen piggnade jag till och kunde se lite mer normal ut.. typ såhär:


Men efter några timmar blev det tungt igen..


Lyckades dock hålla alla partyglada stunder på sin plats, så jag belönade mig med att köpa en flaska Seamans shot. Kommer bli göttans till helgens bravader!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

heting! Har du satt i löshåret igen?

2010-03-22 @ 10:48:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0