Mad over mail.

Alltså, jag blir så förbannad! Kommer inte mitt paket imorgon då anmäler jag brevbäraren! Nu är det två paket/brev som innehåller mer än papper som är mycket försenade. Det har aldrig tagit sådan tid att få något levererat förr! Så vad drar man för slutsatser då? Jo, det är nån jävel som snor mina saker jag beställer! Och jag ska säga er att det kommer bli blod i trappuppgången nästa gång jag ser brevbärarhelvetet!! (Förmodligen så kommer det imorgon, men är så rasande just nu! Och då får man faktiskt anklaga och peka pch härja bäst fan man vill!) Det första brevet som är mysteriskt försvunnet posades kvällen 15/3, och har fortfarande inte kommit fram. Och det andra postades dagen 23/3. Tycker verkligen att jag borde ha sakerna i min hand vid det här laget! To be continued.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0