Great gift.

Imorse, precis efter att jag avslutade mitt tidigare inlägg här i bloggen, kom älsklingen hem. När han åkte så skulle han "tvätta bilen och.. köpa en dricka, för jag är törstig."... "Okej?" blev mitt svar. Men då kommer han smygandes med ett paket bakom ryggen! Den jäkla snyggingen har sprungit ner på stan och köpt ett par nya skor till mig! Åh, så snygga!! (Väldigt svårt att göra dom rättvisa på bild.) Perfekt till våren! Gissa om jag blev glad? Att paketet dessutom var inslaget i svart papper var ju bara ett extra plus i kanten. Tack, darling.

 

-Mabye all men are a drug? Sometimes they bring you down and sometimes, like now, they get you so high.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Ida

söta! :D

2010-03-05 @ 18:45:28
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0