Good morning!

GÄÄÄÄSP! Det känns i kroppen att jag tränade innebandy igår. Helt mör! Jag är faktiskt lite orolig över ryggen, den gör ont. Mer ont än vad träningsverk kan åstadkomma. Hoppas jag har fel. Om 40 minuter ska jag gå ner och kika i brevlådan efter paket nr. 2, som vid det här laget borde finnas där! Återkommer om det senare. Just nu sitter jag som vanligt med morgonkaffet vid min sida, samt ett glas youghurt. Youghurt tycks vara det enda som går ner på mornarna nu för tiden. Knepigt, jag som alltid har varit en sån sucker för havregrynsgröt. Nu när jag tänker på gröt får jag nästan kväljningar. Nej, nu har jag inte tid att uppdatera er mer, sminket ropar!


Dags att kasta på lite smink så man ser normal ut!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0