Fuck food.

Bara tanken på att stoppa något i munnen idag framkallar kväljningar. Helvetes jävla mage! Jag har bokat in ett spinningpass vid lunchtiden idag.. hoppas det går bra att träna trots detta. Och hoppas att jag får i mig något innan, annars är jag screwed! Har läst massa på internet nu, och tydligen så blir katarren inte värre av att träna. Men det är individuellt hur man mår pga magmunnen och bla bla bla! Och inte kunde jag börja med min soppa heller, eftersom lök är strängt förbjudet. Antar att det är back to plan A - potatis. Stackars min mage.. Och till råga på allt så börjar mina tabletter ta slut. Vilken härlig morgon!

-Coulda, woulda, shoulda.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

Vi är två som har magkatarr nu :(

2010-03-15 @ 15:29:40
URL: http://pepiopi.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0