Drop dead diva.

Aah, äntligen hemma! Känner mig helt slut i benen!! Efter döds-spinningen imorse snabbade jag mig iväg till ikea för att luncha och shoppa med mor och 'far'. Det var mycket trevligt. Hon hade även med sig mina skor som hade kommit med posten (i östanbo kan man åtminstone lita på brevbärarna!) förra veckan. Personligen tycker jag att dom är super läckra!! Man kan vika ner kanten så att dom blir kortare också, se bilder nedan. I stan hade dom förresten gjort påskfint såg jag! Vippor i ris lite här och där, eller iallafall där bocken brukar stå typ..



Älskar verkligen sandalstövlarna! Perfekt till mig som inte trivs så bra i bara ben. Jag är dock ganska nervös över Mickes reaktion. Han såg en bild på dom och rynkade på ögonbrynen! Vilka snygga ben jag såg ut att ha förresten!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: T

Du har ju grymma ben ju. eller ja hela kroppen är grym! :)

2010-03-29 @ 18:53:24
Postat av: jepp

håller med. Snubblade in här från en annan blogg o damn! F-n va fin du e då!

2010-03-30 @ 22:14:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0