Cruise vs cake.

Sådär, packat och klart. Idag åker jag och jobbar på den första studenkryssning för i år. Det som suger riktigt, riktigt jävla hårt med detta är att jag och micke får mindre tid tillsammans. Men han får ju internet i oslo nästa vecka - hallelujah!!! - så då kan vi skypa. Awesome! Tiden ifrån varandra känns mindre lång då. Thank god! Om en timme ska jag och Maja träffas och ta en fika, innan vi stiger på bussen mot jobb. Alltid roligt att testa något nytt, lägga till ännu en erfarenhet på meritlistan. Men ja... jag hade ju inte direkt tackat nej till en heldag på skotern med micke idag heller. Skinande sol och bara några minus. Jag är så jävla avundsjuk! Sen att svärfar fyller år och att han därmed får kaffe och tårta, det gör inte saken bättre. Nåja, det kunde ha vart värre. Eller?

 VS.

-Come on, nuts!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0