Crazy couple.

Sandra slängde ut bilder på facebook från hennes ferre förra helgen. Här är jag och karln! Som vanligt tycker jag aldrig att man blir bra på kort. Men jag är så jävla hög på kärlek just nu att jag skiter i att analysera sönder allt som kunde ha vart bättre med detta kort. Jag tänker inte påpeka att jag ser ut som en blatte och att jag måste sluta svanka på bilder då det enbart resulterar i konstig form.. Men som sagt; ikväll är jag så hög på kärlek att jag inte tänker förstöra denna bild på mig och mannen i mitt liv. Vi är galna i varandra, och det räcker för mig.



-When it comes to love and life - why do we believe our worst review?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: emma.

fin blogg du har :)

2010-03-06 @ 00:28:58
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: Ammi

Vad söta ni är!

2010-03-07 @ 02:40:47
URL: http://amelies.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0