Craving for computers.

Hello everybody! Jag och min snyggare hälft hann ut till marknaden för att köpa en dator idag. Utifall det var någon som satt och funderade på om vi hann eller ej. Det blev en vit liten skönhet. Jag är såklart grön av avund! (nej, den fanns inte i grönt.) Vill också ha en minipc som är lätt att bära med sig överallt. Fast okej, jorden till Elin.. när behöver jag en sådan? Jag åker sällan tåg, sällan långt med bil. Det skulle väl vara om man vill sätta sig på ett fik och vill jobba lite via datorn. Det hade vart mysigt. Fast okej, jorden till Elin.. Hur ofta kommer det hända?
-Ofta! säger jag till mig själv. Jag älskar att diskutera med mig själv, man får alltid dom bästa svaren då. Men nej, jag ska vara realistisk och inte köpa en dator för mina sista pengar. -Fast den kostar ju knappt någonting! säger jag återigen till mig själv. Hej schizo!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0