Craving for coffe.

Kaffe är inte bra att dricka när man har magkatarr.. MEN, jag kan fan inte hålla mig! En mugg om dagen måste jag väl kunna dricka? Tur att jag är schizo och kan svara på min egna frågor. [...] Aah, då var maskinen igång och snart ska jag få sörpla på en mugg skånerost! Kan knappt vänta! Och jag har två updates att dela med mig av kom jag på! 1. Jag åker inte till söderhamn ikväll, kanske imorgon men troligen inte. 2. Micke svarade naturligtvis att jag är fin hur jag än har håret. Chicken! Nej, men skillnaden är knappt märkbar. "..men att ta tag i det när jag blablablablabla bakifrån kanske märks mer?" fick jag strax efter. Ge oss torsdag! Känner mig sjukt osugen på att ligga i sängen själv inatt.

-What can i say? I know how to work it in bed..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0