Christmas cunts!

Grannen har äntligen (faktiskt redan för nån vecka sen!) tagit bort sin julgran från balkongen. Den hade lyst så himmelskt irriterande utanför vårt sovrumsfönster alldeles för länge faktiskt. Well, its gone now. Men jag kom att tänka på det - julpynt. Är det inte dags att ta bort alla stjärnor i fönstren nu? Eller det där fula riset på balkongen eller på uteplatsen? Jag har sett flera hem som har kvar det där jävla pyntet! Snälla kära nån, det är mars! Wake up people! Våren är snart här och det är ingen som blir glad av att påminnas om att det snart är jul igen. Varje gång jag ser något dylikt känns det som en smäll på käften! Hmm, undra om de fortfarande har det julmysigt nere i Kosta? Dom är en klass för sig vill jag lova.. Sist jag var där såg det ut såhär (i princip) överallt:



-He raped my face! Im not seeing him again.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0