Bob the builder.

Inte nog med att jag har stans snyggaste kille - han är händig också! En riktigt tio poängare har jag lyckats fånga! Just nu är han i full gång med att sänka taket i sovrummet - spotlights ska monteras på ett lite annorlunda sätt. Och lite cred till mig som hjälper till litegrann. Det kommer bli hur snyggt som helst! Just nu är det vinröda tapeter in our lovenest, och en fondvägg i samma röda nyans med lite mönster. Det är snyggt men inte top notch. Så när taket är klart ska vi byta ut den tapeten mot en mörkare. Svart grund och vinrött mönster hade vi tänkt oss. Bra smak har han också min karl. Eller ja, vi har bra smak.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0