"Time will tell"

Go' kväll! Nu är jag hemma från jobbet igen. Vi sålde rätt bra idag, och det känns ju alltid skönt. Dock har jag vart helt sjukt seg under eftermiddagen! Och detta har nog berott på att jag inte tankade i mig tillräckligt vid lunchen. Det blev bara en banan.

Eftersom jag åt en skaplig lunch innan jag kilade iväg strax före 12 tyckte jag mig inte behöva mer än så vid 14-tiden. Tji fick jag! Jag trodde att det berodde på vätskebrist eller att jag började bli sjuk. Men nu när jag sitter här ny-äten så känner jag mig piggare. Så kan det vara..

Och eftersom Sister & Co. åkte hem från BB redan idag så blir det ingen påhälsning av dom ikväll. Undra om man ska ta en promenad i kylan, eller om man ska ligga och relaxa på soffan då? Tufft val. Speciellt när jag inte känner mig full av energi. Time will tell.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0