"Suicide"

Hur uttalar du "träning klockan 06:30"? -SUICIDE!
Inte vaknade jag i tid för att dra ner på spinngen heller. Det förstod man ju! Som den sömntutan jag är stängde jag av klockan och fortsatte nanna. Typiskt. Efter personalmötet om en halvtimme så blir det en powerwalk istället. Ska bli skönt det med!

Nu ska jag öppna balkongdörren och släppa in oljudet av alla brummande bilar, samt frisk luft! Hmm, frisk luft? Who a i kidding? Ballen ligger ju precis brevid en tungt trafikerad väg. Men äh, det är en bastu i lyan så i have no choice! Haha, och ja faktiskt - vi har en bastu i lyan också. En liten en. Men nu syftade jag på att det var varmt i hela gondolen!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0