"Nej, men elin.."

Tänk va less man kan bli! Doktorn sa inte så mycket mer än att mitt hjärta slog väldigt bra och att min blodtryck var exemplariskt. När jag sedan blev skickat till lab för provtagning säger sköterskan "Nej, men Elin.. Dom här proverna kan inte jag ta på dig nu. Dom måste skickas direkt till blablabla innan klockan 10. Vi får ge dig en ny tid." Gissa om jag blev less! Så nu sitter jag här, inte ett dugg klokare. Men doktorn var bra iallafall.

Och förresten! När ni ska ta ett ekg, ha inte på er strumpbyxor (, eller sexiga underkläder som tex genomskinlig leopard bh..)! Det hela slutade med att jag fick ligga enbart i mina små svarta spets-string! Alltid lika roligt en torsdagmorgon. Suck.


Knaprar i mig en rostad kaloribomb och ger tummen upp för snygga underkläder.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Bea

Hahahaha!

2010-06-05 @ 23:21:08
URL: http://beyan.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0