"Mat, film och skratt"

Möte - check! Powerwalk 80min - check! Tvättat 8 maskiner - check! Än så länge har dagen vart till belåtenhet. På mötet fick vi varsinn smörgås från waynes - mums! Och promenaden var hur skön som helst, fick ta av mig till linne. Nu väntar jag på att dom sista maskinerna ska bli klara så dom kan hängas och torka. Och i väntan på det har jag ätit en miniportion (=två skedar) glass! Aja baja, Elin!

Snart kommer nog Stina ringa och säga att hon är reda för inhandling av mat. Vi har inte riktigt bestämt oss för vad det blir, men väl nere på affärn kommer vi nog på något. Det är så att Stina och Fia kommer hit ikväll och umgås. Mat, film och skratt är det som står på kvällens agenda. Fia skulle ta med sin lilla vovve också, roligt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

Då skulle ju Elziz varit med och lekt med lilla vovven....

2010-06-09 @ 14:06:27

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0