"lill-skruttan"

Hello everyone! Det gick jätte bra imorse på hälsocentralen. Sköterskan kunde sina saker och jag svimmade inte. Skönt! Nu är det bara att vänta på provsvaren. Hoppas det inte tar allt för lång tid bara!

När jag var klar på hc powerwalkade jag upp till Gävle Sjukhus för att hälsa på syrran och christian som fick en liten liten tös igår! Hon var definitivt lik Nellie, ingen tvekan om den saken. Åh, det är så roligt att hon blir storesyrran nu! Jag är så himla happy! Och det var föräldrarna också. Syrran såg pigg och alert ut, och dom båda var så glada över att allt gick fort och smärtfritt igår. Christian var helt chockad över hur smidigt allt hade gått!

Ikväll efter att jag jobbat klart ska jag hälsa på dom igen. Mys!
Här är en bild på lill-skruttan i pappas famn. Snygg body, eller hur? Hehe.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0