"jordgubbar och honungsmelon"

Hello suckers! Efter min promenad till Carro (drog en omväg på en timme..) gjorde vi Kyckling med sallad och en bröbit. Till efterrätt blev det jordgubbar och honungsmelon med en klick kesella vanilj! Sug på den ni! Det var så otroligt gott ska ni veta! Därför suger det extra hårt när jag sitter här med min shake nu. Snacka om att byta ner sig. Men äh, vad gör det om hundra år liksom?



Förutom att förtära våran super smarriga lunch har vi stekt, stekt och åkter stekt på hennes terass! När jag gick runt 18-tiden stod solen fortfarande högt på himlen, och inte ett moln i sikte! Underbart! När jag och Micke bygger hus ska jag se till att få en solig baksida! Nej, nu ska jag dricka min shake och prisa gudarna att jag har ett sånt fantastiskt liv!


Såhär mysigt hade vi det idag! Jag och Carro. Lunch i solen! :)


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0