"inlove"

Otippat att jag inte drog på mig träningsdojorna och promenerade? Kanske, kanske inte. Jag märker att jag börjar lova ganska mycket, som jag sedan inte håller. Eller nja, bara här på bloggen. Men who cares liksom?

Nu sitter jag i vår nystädade lägenhet och väntar på att AC/DC-micke ska komma hem. Undra om han kommer visa ett x antal filmer från konserten och tjattra som piff och puff om hur bra den var? Hoppas.

Jag älskar honom så otroligt mycket. På senaste tiden har jag även kännt mig helt nykär! Åh, det är så underbart! Han är så underbar! Vårt liv ihop är så underbart!

"I never thought i'd be inlove like this.
When I look at you my mind goes on a trip!"


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0