"good times"

Tiden rusade iväg på jobbet! Alltid lika roligt att jobba med Kajsa. Hon är fan alltid så sprallig och på bra humör, vilket ofta smittar av sig på mig. Me like! Jag önskar att jag vore lika optimistisk som henne.

När jag kom hem för mindre än en timme sen var jag vrålhungrig! Magen kurrade big time! Jag hade tänkt ta en shake till middag, men eftersom jag drack en sån på lunchen fick det bli omelett istället! M-m-m! Längesen jag gjorde en omelett. It brings back memories.. Valbo-tiden och Kosta-tiden. Good times. Inte godare än denna tid (hell no!), but still.

(Innan jag flippade över halva omeletten kunde fetaost och tomater synas. Mmmm!)

Nej, nu ska jag överväga att motionera. Just nu är det soffa/film vs promenad/gym. Vill du satsa pengar på vilket det blir sätt in en slant på mitt nordeakonto 3534 56 27-fetto.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: björn borg

dethär inlägget gillar jag, undra varför, huu? :D söta elin!

2010-07-02 @ 19:49:48
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0