"Good night"

Illamåendet har lagt sig en aning. Jag är inte helt hundra ännu. Vilket suger. s-u-g-e-r.

Nu ska jag ta en dusch och sen lägga mig. Imorgon ska jag vara på sjukan nine o'clock för att ta en massa prover. Eller nja, jag vet egentligen inte vad som ska tas, förutom mitt blod. Så det är nog bäst att jag får lite sömn så att jag inte tuppar av när dom tar fram stornålen! Jag har aldrig varit rädd för att bli stucken förr.. inte för ens någon jävla praktikant stack fel och härjade. Såg förjävlig ut efteråt. En pundare hade gjort det smidigare. Låt oss hoppas att sköterskan imorgon kirrar biffen.

Good night.
Ps, Jag saknar Micke så att det värker i hela kroppen! Ds.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0