"god morgon.."

Vad har man gjort för att förtjäna att vakna på sin lediga dag med huvudvärk? Usch och fy. Spott och fräs. Förmodligen har jag sovit på den största kudden vi har i sängen, istället för den platta jag älskar. Typiskt. Men jag hoppas att värken går över med en mugg kaffe. God morgon..

Just nu sitter jag och filar naglarna (okej, inte just i detta ögonblick eftersom jag då inte skulle kunna skriva..) och sippar på mitt kaffe. Magen kurrar högre än vanligt och jag ska nog mata den med en skiva rostat bröd med keso och skinka. Mums. Lunchen kommer förmodligen bestå av sallad, och sen rundar jag av dagen med en shake och en frukt. To be continued!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0