"dra igång en film"

Mina apostlahästar är alldeles för trötta efter en heldag på jobbet. Så jag skiter i motionen idag. Känner att jag inte ätit mer än jag gjort av med ändå - rostat bröd, shake, omelett, kaffe, frukt. Imorgon är jag ledig, så då blir det powerwalk i vanlig ordning. Nu ska jag dra igång en film och vila kropp och själ i soffan. Tur att man har så bra självdiciplin... not!

Såhär smyger jag omkring i lägenheten just nu, kofta och klänning:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Upprörd kollega ;)

Elin, kan du sluta gör snyggklänningen till en mysis!! Jag vill se den på jobbet på Torsdag! Det är en Order!

2010-06-22 @ 21:44:38
Postat av: fia

Ibland får man bara vara! och ibland lockar soffan liite mer :) Nu får vi ta och hitt på nå snart, alla damerna!

2010-06-22 @ 21:46:15
URL: http://aiiifos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ibland får man bara vara! och ibland lockar soffan liite mer :) Nu får vi ta och hitt på nå snart, alla damerna!

2010-06-22 @ 21:46:40

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0