"dags att sova"

Fatta man ju att jag skulle bli tvungen att kräkas upp halva mackan! Eller ja, inte vet jag om det var halva eller hela, mycket var det iallafall! Urk! Detta resulterar i att det blev ännu en träningsfri dag. Vafan, nu måste jag ge mig själv stryk så att jag skärper mig! [...] Illamåendet gick över när maten kom upp... en bra sak med kräkan iaf.

Imorgon ska jag försöka ta mig upp på ett spinning-core pass kl 06:30 på sats. Vi får väl se hur det går. Sen är det personalmöte 8:30, och klockan 12:00 har jag tvättid. När allt det där är avklarat kommer Sofia och Stina hit för en middag, eller nåt i den stilen.

Nu är det dags att sova så att jag kommer upp imorgon! Jag hatar att sova själv! Önskar verkligen att Micke var hemma och busade lite! Jag kan inte få nog av den karln! Mums! Snart är det torsdag, och då ska vi kramas!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0