"what to do"

Onderbara Onsdag! Hehe, fan va fyndig jag är! Idag vaknade jag utvilad och nöjd. Sovrummet är det svalaste rummet i lyan just nu.. Övriga lägenheten har en temperatur på typ 25 grader. We soooo needs to get a fan. Jag älskar att det är varmt, ute. Så massuppfitta mig inte nu, för jag klagar absolut inte på vår älskade sol. Jag klagar på vår ACfria lya. Och att öppna fönster eller balkongdörren förvärrar bara situationen. Suck. What to do liksom?

Time for breakfast! Dock känner jag mig inte ett dugg hungrig när det är så här varmt. Skulle ha gjort en smoothie eller druckit youghurt. Tur att kylen och frysen är fylld av härligheter, not.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0