"Tack"

Trots att jag var så fruktansvärt uttråkad så slutade kvällen i skratt. Jag och Kajsa (min glada kollega på glitter) satte oss på Mingel & Bar och drack en varsin bira, och jag käkade ceasarsallad. När det var avklarat kilade jag ner till Studio q för att köpa Dust It som sorgligt nog tagit slut här hemma, and ya'll know that i can not live without it! Och då blev jag på ytterligare bättre humör eftersom jag fick surra med Pyret och Jonna en sväng.

På kvällskvisten kom Kajsa förbi och hälsade på här hemma i lyan. Vi satt på balkongen och snackade om allt mellan himmel och jord (sånt jävla lame uttryck, men whatever..), och dog av skrattattacker! När vinaren var slut tackade Kajsa för sig och drog ner på Harrys. Själv ska man öppna butiken imorgon, så jag är ansvarsfull och går till sängs istället. Något du borde ta efter, Sofia? *blink blink*

Avslutningsvis vill jag bara säga Tack. Tack för en jävligt trevlig kväll, Kajsa.

På ballen försökte jag lära Kajsa se sexig ut..

..det gick sååådääär. Hahaha! Glöm inte latten till mig imorn, gobit! *blink blink*



Fan vilket jävla tråkit inlägg det här blev. Suuuuuuck! Ja ja, god natt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sofia

Haha det gick alldeles utmärkt att jobba ...lite trött i benen efter massa dans men va tusan jag blir ju inte yngre så lär passa på;)

2010-07-08 @ 21:12:02
URL: http://sofiarvidsson.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0