"sov göttans"

Natürlich så stängde willys ten o'clock. Så det blev ingen påfyllning av matförråden ikväll inte. Micke överlever nog ändå. Och jag med, har nog mer att ta av än honom om det skulle bli en svält katastrof. Men jag tror nog vi överlever. Eller vafan, tror det gör man i kyrkan. Jag vet att vi överlever.

Och när vi ändå talar om trollen.. Fick en textmessage av honom där det stod att han är hemma om en timme. Gött mos! Me längtar big time!

Imorgon öppnar jag på jöbbet, och slutar six o'clock. Sen är det tvätt hela kvällen. Tråkigt men sant. Helst av allt skulle jag vilja sätta mig på en uteservering och ta en öl, alternativt gå på bio, istället för att sitta i tvättis. Mmm, i love bio! Nu kommer jag inte uppdatera mer ikväll. Sov göttans allesammans! I know i will!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0