"Perra ringde"

Nyss sett en riktigt dålig rulle med Love Hewitt-tjejen. Men vad har jag förväntat mig egentligen? Så nu är man ett par hekto godis fetare och inte ett dugg nöjdare. Jävla skit film. Dessutom råkade jag halvlägga mig ner i soffan (som är i typ något beiget mockamaterial) och göra en fläck!! Jäkla feta salvan på min feta tatuering! Hur får man bort hudlotions-fläckar?? Ringde micke i panik och jag har följt hans instruktioner.. vet dock ej om det kommer fungera, men håller alla tummar och tår på att den försvinner!

Perra ringde för några minuter sen. Han vill spana lite på staden i brist på annat att göra. Så tja, varför inte liksom? Jag ska bara klä på mig igen, för om jag går ner i svarta spets stringtrosor så... ja, räkna ut själv. Frågan är bara om jag kommer i strumpbrallorna efter godisfrosseriet?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0