"mensvärk"

När jag kikade ut genom fönstret imorse blev jag skapligt besviken. 20 grader "bara". När jag öppnade balkongdörren så fläktade det ju till och med skönt! Vilken jävla besvikelse. Men det fatta man ju liksom! Bara för att jag är ledig idag så är det inte tropisk hetta. Ja ja, det är väl skönt ändå. Men jag är fortfarande besviken.

Mensvärk har jag även vaknat med. Efter drygt ett år hade jag nästan glömt hur det känns. Men bara nästan, för det är svårt att glömma känslan av knivhugg upp i murran, ett konstigt ont i magen som gör att håret på kroppen reser sig upp, en rysning av ont med andra ord. Ska man behöva känna såhär en gång i månaden nu alltså?

Hmm... ikväll måste jag städa. Nu blir det frukost, eller nåt. Ciao!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Vänta tills dagen du föder barn hun. DDDDDDDDDDDDÅÅÅÅÅÅÅ minsann svider och hugger det i murran! ;D

PUSS

2010-07-12 @ 10:45:14
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0