"mardröm"

Inatt hade jag världens mardröm! Vaknade med tårar i ögonen och kände mig helt förtvivlad. Drömmen handlade om hur Micke hade börjat smsa med någon brud som han sedan valde att träffa istället för att fortsätta vara med mig. Det var bara en sån absurd situation och allt kändes så jävla äckligt! Men det värsta av allt var att när jag somnade om så fortsatte den där jävla drömmen. Och återigen vaknade jag i förtvivlan med gråten i halsen! ..för att sedan somna om igen.. och vakna IGEN av mardrömmen. Usch. Nu är jag iallafall fullt vaken och tänker då inte ta någon powernap på hela dagen. Fy fan.

Kom hem och håll om mig! Saknar dig något fruktansvärt!

Längtar som en galning tills du kommer hem ikväll/inatt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0