"jobbat heldag"

Idag har jag jobbat heldag. Och det gick utmärkt. Ingen huvudvärk och tiden rusade iväg. Bra där! Imorgon är jag ledig. Skönt att jobba och sedan vara ledig efter första jobbdagen efter sjukhusbesöket. ..hmm, knepig mening.



Som sagt - imorgon är jag ledig, och då blir det först en brunch på stan med Sofie. Sen får vi se vad dagen har att bjuda på. Kanske sthlm tur och retur?

Nu ska jag underhålla min kära sambo här hemma. Båda är lite smått rastlösa. Mest han. Själv är jag mer sugen på glass.. eller toast.. eller något annat man kan stoppa i munnen. Och dom där tankarna ni fick när ni läste det där (you dirrrrty people) - även det.

Over and out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0