"jag är avundsjuk"

Jag vaknade idag med en klump i magen. En avundsjuks-klump. Igår kväll åkte Pyret och Mimmi ner till Vimmerby för en helg av folkrace och fest. Förra året bodde jag och Linda i min saab under vimmerby och sedan på ett vandrarhem under motala-veckan, och det var så jävla roligt! Eller ja, vädret kunde ju absolut ha vart bättre (som det verklar bli iår) men som dom brukar säga: det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Hoppas ni alla som ska dit får det riktigt jäkla nice! Jag är avundsjuk. Big time.


Forslöv, Mimmi och Pyret skakar rumpa i öltältet. Vimmerby -09.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lina

Visst får man en klump imagen när man vet att alla äär där nere....Motala och vimmeby är lixom sommar....vill också dit!

2010-07-09 @ 10:08:48

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0