"Fy fan."

Imorgon kommer jag ringa och byta p-piller. Jag pallar inte detta. Mitt humör är värre än någonsin just nu. Blir sur jätte lätt och gråter för minsta lilla. Fy fan. Hur pallar ni detta, tjejer? Mens - nej tack!

Nu funderar jag på att ta en promenix. Att sportbh:n kommer skava mot tatueringen är någonting jag får försöka tänka bort. Känner mig som en svullen ko, verkligen. Jag antar att även det är en bieffekt av mensveckan. Åter igen; Fy fan.

Dessutom är jag chokladsugen hela jävla tiden! Kan inte tänka på något annat. Även detta tycks vara en känd biverkning på menstruations-helvetes-veckan. Rätta mig om jag har fel. Fy fan.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0