"fuck"

Mornin' ya'll! (Oj, vilken cooling...)
Nu har den vanliga mat-inför-norge-veckan-söndagen börjat. Vi har shoppat loss ordentligt på willys, frukosten är nästan klar och det är molningt ute. Ja.. vad fan ska man säga? I onsdags när jag var ledig åskade och regnade det. Idag när jag är ledig är det molnigt. Typiskt. Eller nä, det räcker inte med ett "typiskt" nu... FUCK är rätta ordet. Jag som hade tänkt steka utav helvete idag! Speciellt nu när vi är klara i sådan god tid. Jag antar att det enda som kommer stekas idag är kyckligen på grillen. Fatta man ju.

Jag har iallafall sovit gott inatt:

Är det lagligt att vara såhär ful när man sover?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0