"finslipa lite"

Snacka om att jag har varit helt slut denna kväll.. Att gadda ribbsen tog verkligen musten ur mig. Spytt har jag också hunnit med. Mått riktigt kasst alltså. Och det värsta är att jag kommer få uppleva detta all over again inom en månad. Hahahhahahaa är det enda jag säger om den saken. Har granskat noga i spegeln och kommit fram till vad det blir för uppföljningen på den. Berättade ju tidigare att vi lämnade den "oavslutad" på baksidan mot ryggen eftersom jag inte riktigt visste vad jag ville. Så, grattis elin, till fler kommande timmar av smärta.


Framifrån är den verkligen het het het! I love it! Finslipa lite baktill så blir det perfekt! Nu hoppas jag kunna somna, inte det lättaste med ömmande revben. God natt everyone. Ps, jag saknar Micke. Väldigt mycket.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Kajsa

ooolalaa!! nya underkläderna, GILLA! :D

2010-07-06 @ 10:51:28
URL: http://kajsahj.blogspot.com
Postat av: Elin

Snyggt! :)

2010-07-06 @ 11:32:23
URL: http://milvisdotter.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0