"film och mat"

God eftermiddag! Dagen har verkligen gått i slow motion, tyvärr. Min energi är borta med vinden och jag skulle behöva tanka i 70tusen liter bensin för att ens starta igen. Jag kilade över till hälsokraft på lunchen och köpta Rosenrot, hoppas att sånt där påhitt hjälper. Att vara såhär sopslut är inte hållbart.

Anyways.. nu ska jag packa ihop mig själv för att åka till Mia på film och mat.

Over n out.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: mamma

rosenrot är inte så uppiggande, då måste du äta längen! du skulle ha köpt flaska med det bruna illaluktande innehållet som jag brukar ha. hjälper även mot baksmälla å pigg blir man :)

2010-07-30 @ 18:56:08

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0