"Det finns inga fula människor"

"Vilket fint hår du har!", utbrast en tjej till mig på jobbet idag. "Vart noppar du dina ögonbryn?", frågade en annan. Tja, ladies.. vad ska jag säga? It's all me! Jag fixar mitt hår själv, likaså mina bryn. Eller nja, jag klipper mig ju inte själv - men färgar både bryn och hår.

Jag har alltid haft ett stort intresse för (ja, vad ska vi kalla det?) skönhet. Mina ögonbryn har jag alltid fått mycket beröm för. Och mitt hår känns det nästan alltid som att någon kommenterar. Det är jätte roligt att få sådana fina kommentarer, eftersom jag lägger ner mycket tid på det. Med ett snyggt face kommer man långt, för det är ju det första man ser - anisktet. Det spelar ingen roll om du har en killer body - är butt ugly i plytet har du ingen chans ändå!

Att vara snygg är något som är mycket viktigt för mig. Jag ägnar lång tid i badrummet varje morgon, mer än dom flesta, bara för att kunna finslipa brynen, ta fram locktången eller hinna byta outfit några gånger.

Det finns inga fula människor, bara lata.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

Hahah u rock :)

2010-07-28 @ 22:01:00
URL: http://shoetastic.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0